Kanin – Slap Kozjak (avgust 2010)

V soboto navsezgodaj naju je “obveščevalna” iz Bovca obvestila, da se na Gorenjskem in drugod po Sloveniji dela huda krivica, saj se tam že od zjutraj kopajo v soncu, pri nas pa že od ponoči v dežju, kar pomeni, da je Erjavec v četrtek na Pop-u slabo nadomeščal  Trontla in sva za brez veze stornirala prvotne plane za “bovški vikend”! Da bi rešila vsaj sobotno popoldne, sva s hudim tempom popakirala najnujnejšo foto/kamping opremo in naredila premik proti Bovcu. Hladu in dežnih kapel sva bila odrešena že pri Lescah, v Kranjski gori pa že laufala klimo…

Da je bila bera jeze nad vremenarji popolna, sva bila za bovško sonce nakoncu še prepozna! Le-to je namreč začelo “ugašati” za oblaki, ki so v roku 1 ure prijadrali čez Kaninsko pogorje ter nas tako pregnali v apartma v Logu pod Mangartom. Tam sva potem deževne urice prevedrila z ostalo ekipo, ki je v Logu dopustovala že od petka. Po nekaj 10 igrah remija smo zvečer vendarle dočakali še nekaj kičastih nians sončnih žarkov, ki so se ob zahajanju projecirali na pobočjih Mangarta in Jalovca. V skupnem dan dober, vse dobro! Nedelja je minila v znamenju postavitve 12. geocache-a. Le-ta je dobil svoje mesto pri Slapu Kozjak pri Kobaridu.

Kasneje sva za 13€ sedla še na gondolo in se odpeljala pofirbcat na Kanin. Razlog je bil predvsem v tem, da tam v kopnem še nisva bila in sem imela umerkano eno “kunštno” pozicijo za panoramo.

Lahko pa za konec povem še to, da se sneg tam gori na gori že pošteno duha!
Popoldne je sledil povratek v dolino, od tam pa sva se preko Predila zapodila domov.

Andreja

This entry was posted in Geocaching, Leto 2010. Bookmark the permalink.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja