Category Archives: Gorništvo in Turno smučanje

Staničev dom – Visoka Vrbanova Špica – Begunjski vrh

Po tepihu iz macesnovih iglic sva se tokrat sprehodila v sam center Julijskih Alp. 1771 višincev je bilo potrebno tokrat zmlesti pod nogami, da sva šla v manj kot uri dvakrat nad “dvaštirsto” ter iz 2461m visokega Begunjskega vrha in … Continue reading

Planina Krstenica – Adam – Eva – Prevalski Stog

Še četrti vikend v nizu nad Fužinske planine. Z Blata tokrat do Krstenice in naprej na tri brezpotne dvotisočake, na Adama, Evo in Prevalski Stog. V to lahko brezpotje sva s seboj vzela tudi Lumpo, ki se je izkazala za … Continue reading

Sedmera jezera – Prehodavci – Zadnja Lopa – Malo Špičje

Kam drugam, ko pozlatijo macesni, kot pa nekam v visokogorje. Noge bi šle drugam, ampak srce spet vleče v dolino 7J. Zaradi macesnov! Da ubijeva tri muhe na en mah, v isti potezi osvojiva še dva vrhova v grebenu Lepošpičja … Continue reading

Planina v Lazu – Ogradi

V soboto sva bila na Ogradih. Ograjena z meglo vse od podna pa do vrha. Megla v niansah od goste, še bolj goste do “ne vidm prov čist nč”. Potem pa je žarek upanja vendarle predrl tisto gosto smetanco, ki … Continue reading

Dolina za Kopico – Kopica (po grebenu do Štapc) – Planina Ovčarija – Planina Viševnik

V meglo zjutraj potoneva že malo ven iz Bleda, a se je otreseva še preden se dvigneva nad mejo greha. Na Blatu naju pozdravijo prvi sončni žarki in takoj je jasno, da bo ta dan ena sama poezija. In je … Continue reading

Zadnjica – Dolič – Morbegna – Glava na Zaplanji

Trikrat na Triglav, pa nikoli čez Dolič. Trikrat na Kanjavec/Poprovec, pa tudi nikoli čez Dolič. Tudi do Prehodavcev vedno po drugih poteh. No tokrat pa končno v ta konec Julijcev čez Dolič. Navdušena! Res lepa mulatjera! Med hojo po njej, … Continue reading

Vrh Korena – Kalški greben

Minulo soboto se z Jakom odpraviva na Kalški greben. Ob 6.43 še lih za las uideva zapori ceste proti Krvavcu (zaradi “Vzpona na Krvavec” je bila cesta zaprta od 6.45 do 12ih). Parkirava na Planini Jezerce. Čez Kriško planino in … Continue reading

Lepena – Velika Baba – Velika Montura – Krnsko jezero

Nedelja, za razliko od deževne sobote, spet povabi v hribe. Vreme tudi na ta dan ni ravno najlepše, a vsaj dežuje ne, zato se odločiva, da vseeno narediva en kondicijski trening in spotoma odkljukava že dolgo ogledovana vrhova v bližini … Continue reading

Pl.Jezero – Pl.Dedno polje – Mala Tičarica

Na repu mojega letošnjega letnega dopusta se z Jakom podava na Malo Tičarico. Nazadnje sva bila z Jakom skupaj v hribih ne davno tega na Mrežcah in takrat ugotovila, da sta poleg Komne, Debela peč in Viševnik edina vrhova v Julijcih, … Continue reading

Pl.Kuhinja – Jezero v Lužnici – Prag – Batognica – Krnska škrbina – Krn – Pl. Kuhinja

Pred dnevi še po Dolomitih, danes pa že v naše gore. V gore tokrat po “osvežitev”, da vsaj en peklensko vroč dan že skoraj teden dni trajajočega vročinskega vala čim lažje prebaviva. Temperature v gorah so pač znosnejše. Lumpa tokrat … Continue reading

Dolo-mighty 2017 (1.dan)

Ne Marmolada, prej kompot iz sladko-kislega vremena. Julijski Dolomiti običajno postrežejo z precej nestanovitnim vremenom, ampak sej se ve, da najhujša nevihta ponavadi prinese za sabo najlepše vreme. 😉

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2017, Potovanja | Leave a comment

Pl.Laz – Lazovški preval – Hribarice – razcep Dolič/Kanjavec – Sedmera jezera – Prehodavci – Dvojno jezero – čez Prode – Dedno polje – Pl.Jezero

Neusmiljeno se bliža letošnji odhod v Dolomite, kamor letos zopet odhajava na nekajdnevni aktiven dopust. Saj ne, da se ga ne veselim, nasprotno, v resnici že prav težko čakam, da končno že greva, a malo nesigurnosti je vseeno v zraku, … Continue reading

Bivak IV – Dovška vratca

Nekaj sivega je bilo danes v deželi alpski, ko sva šla preverit kako so si kej Čehi postlal bivak na Rušju za njihov letošni dopust pri nas v visokogorju. Od 27 avtov parkiranih v Vratih, jih je bilo 22ih s … Continue reading

Jalovčev ozebnik – Kotovo sedlo – bivak pod Kotovim sedlom

Opažam, da me na Jalovec ne vleče. Podobno je kot z Mangartom pa Triglavom, pa še kakim čislanim iz seznama naših najvišjih gora. Na Triglav tudi ne grem več. Najverjetneje ne. Enkrat bi bilo lih zadost, tretjič je bilo že … Continue reading

Pl.Konjščica – Studorski preval – Tosc

Ne vem kaj je to zadnje čase – kondicija, prima dnevna forma ali je samo Lumpa razlog za tak dober tempo po hribih… Odkar lumpava z njo, naju gon kot da ‘mamo vsi pogon na štiri tace in suvereno rušimo … Continue reading

Pl.Lepoč – Pl.Trebiščina – Prehodavci

Klavrna napoved za gorski svet nas skoraj prepriča, da na prosto nedeljo ostanemo doma. V silni želji po hribih zvečer še enkrat poiščem potrditev na vseh možnih “aukejweatherjih” in “vremeon.net-it”, če bo treba RES gnit doma, potem pa preobrat! Brskanje … Continue reading

Pl.Podvežak – Molička peč

Danes smo imeli polmaraton (20,9km) po “gnivcu” in tapravih pomladanskih razmerah. Bili pa smo tudi prvi, ki smo letos potegnili “špuro” od sedla do kapelice na Molički peči. Tam je imela Lumpa danes predpriprave za bodoče bolj zajebane sestope iz … Continue reading

Biba planina – Vivodnik – Menina planina

Ne vem točno, s čim si Velika planina zasluži toliko več moje pozornosti, da se na Menino planino spomnim (še)le takrat, ko iz njene množično oblegane sosede pogledujem proti Rogatcu in Lepenatki. Ampak lani, ko sva že “n-tič” špancirala po … Continue reading

Praprotnica – Zajamniki

Pride dan, ko se je preprosto treba resetirat od “življenja”, napakirat ruzak in it od vsega. Zadostovalo bi, če bi človek pobegnu do Marsa ali vsaj “snickersa”, da bi zaužil nekaj sladkega, ampak največkrat za to zadostuje že malo zajamniškega … Continue reading

Dvojno jezero čez Komno

Ko gremo na zadnji dan leta v hribe, se leto težko lepše konča. Destinacija tokrat sploh ni bila pomembna, važno da se je šlo na luft in da je šla Lumpa lahko zraven. Do Dvojnega jezera (7J) sva do sedaj … Continue reading

Preval Vratca – Slemenova špica

Po daljši odsotnosti od hribov, ker smo v zadnjih nekaj letih “gore premikali” bolj samo doma (selitev na svoje je zahtevala dva para zagnanih rok, da sta večino prostega časa renovirala svoj novi dom in je posledično potem primanjkovalo časa, … Continue reading

Pl.Kuhinja – Pl.Kašina – Pl.Leskovca – Jezero v Lužnici – Batogniško sedlo

Temperaturna verzija v hribih še vedno pridno vztraja, zato proste dneve izrabljamo za obisk gora. Vsi trije, vključno z Lumpo, ki je v preteklosti največkrat ostajala doma, ker je slabo prenašala dolge vožnje/ovinkaste ceste, smo se tokrat odpravili v Tolminski … Continue reading

Pl.Jezero – Dedno polje – Slatna

Končno spet v Julijce! V že poznane konce, čeprav prav na vrhu Slatne še nisva bila nikoli. Po Kompoteli teden dni nazaj je tokrat izbira cilja jasna – nekam kamor gre lahko tudi Lumpa! Snega v hribih tako ni, nikjer … Continue reading

Pl.Jezerca – Pl.Koren – Kompotela

December, pa nič snega, povsod le en kup koštrunovega dreka. Ob višinski inverziji in prijetnih 10°C nad 1800 metri je tako dišalo bolj po pomladi (in prvih drekcih) kot po zimi, tako da bi bil kar greh ostat pod smogom … Continue reading

Italija 2016 – Dolomiti

Konec julija sva del dopusta prebila pri sosedih. Spodaj je nekaj fotoutrinkov iz kratkega aktivnega oddiha po noro lepih Dolomitih. 🙂

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2016, Potovanja | Leave a comment

Planina v Lazu – Ogradi

V dolini megla zabetonirana do dna, nad 400-500m pa ena l’uba jasnina 😛 !!

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2011 | Leave a comment

Planina Jezero – Dedno polje – Dolina za Kopico – sedlo Vratca – Zeleno Jezero – Prehodavci – Veliko Črno jezero – koča pri Triglavskih j. – čez Prode – Planina Ovčarija – Planina Viševnik – Planina Jezero

Obvezne sestavine za letošnje krompirjeve počitnice… Krompirjeve počitnice = Julijske Alpe 3 dni + Bivak 2 noči + Dobra družba + Nad mejo oblakov + Sneg + Sonce + Brezveterje + Brezdelje + 28km + Oktober 21°C

Kriški podi (oktober 2011)

Kdor misli, da je potrebno prečkati oceane, da bi doživel pravo indijansko poletje, se hudo moti. Listje obarvano v pisan spekter barv med rumeno in rdečo, modro nebo brez oblačka in predvsem prijetne poletne temperature v visokogorju oblubljajo, da depresivne … Continue reading

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2011 | Leave a comment

9 glav na Triglav – odprava Bosa noga (september 2011)

Mesec september v svojem imenu že gosti mrrrzlo črko r, a je s temperaturami še krepko čez 20° letos še dovolj topel, da nekateri bosopetneži svojih nog še niso podkovali z gumiranimi podplati. 5im od skupno 9ih, ki s(m)o se … Continue reading

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2011 | 1 Comment

Dolina za Kopico – Preval Vratca – Velika in Mala Zelnarica – Velika in Mala Tičarica – koča pri Triglavskih jezerih (čez Štapce) – Planina Ovčarija (čez Prode) (avgust 2011)

Na las podobne ovinke čez Julijce sva daljnega oktobra 2006 prehodila že z Matejem, sedaj – skoraj 10let kasneje – pa sem vrhove Zelnaric in Tičaric prečesala še enkrat. Na 23km dolgo turo sva se z Markotom odpravila iz Planine … Continue reading

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2011 | 6 komentarjev

Kamniško sedlo – Brana (avgust 2011)

Enak vzpon sva z Markotom izvedla že pred natanko enim tednom, a nama je bilo zadnjič na sedlu tako luštno,  da sva sklenila, da vse skupaj ponoviva tudi ta vikend. Čeprav bi turo  tudi tokrat lahko zdelala v enem dnevu, … Continue reading

Viševnik (avgust 2011)

Tokratno večerno kolovratenje po Viševniku ni spletlo ravno kake nove pustolovske pripovedke za vnuke, ki bi jim izbulila oči, a sva z Markotom dan vseeno kronala z novim osebnim rekordom in se, kot je izmeril GPS, na vrh povzpela v … Continue reading

Norveška 2011 – Oldedalen, Jostedalsbreen in treking na Kattanakken (Olden, Sogn og Fjordane)

Čeprav bi se na ta dan bolje prilegla nirvana na travici spodaj pri jezeru, takoj odmisliva tovrstno regeneracijo okončin in se – še z žuli z Rimstigna – zapodiva v strmino proti Kattanakken-u (t.i. Cat’s neck). V 4h sva že … Continue reading

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2011, Potovanja | 1 Comment

Norveška 2011 – Nærøyfjord in treking na goro Rimstigfjellet čez sedlo Rimstigen (Flåm, Sogn og Fjordane)

Groba statistika 1. trekinga: 11km, ~1250 višincev, v manj kot 4h osvojeni dve sedli in en vrh, na podplatu čevlja odpiljen nov milimetrer vibram®-a, zmahana kolena…

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2011, Potovanja | 2 komentarja

Rudno polje – Planina Konjščica – Vodnikov dom – Kredarica (junij 2011)

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2011 | 1 Comment

Kriški podi (maj 2011)

Kriški podi so se mi spretno izmikali že od prejšnje jeseni, to nedeljo pa mi je končno uspelo skrent v Zadnjico in sestavit enega svojih lepših izletov v ta del Julijcev. Sobotni dež je zglancal ozračje do popolnega sijaja in … Continue reading

Virnikov Grintovec (februar 2011)

Gospa Gripa, ki se je te dni povabila k meni v goste, in moja trma osebno sta včeraj sili sončnih razmer dorekli kompromis, da sem se cincavega zdravja sestavila za vzpon na Virnikov Grintovec. Tik pod vrhom ni manjkalo akrobatskih … Continue reading

Mrežce (januar 2011)

Fotolog z današnjih Mrežc…

Komna – Lepa Komna – Bogatinsko sedlo (januar 2011)

Zdolgočasena v plastično lupino kinderjajčka natresem dve čajni žlički pecilnega praška, nakapam nekaj kapl’ mlačne vode, zaprem, pretresem in čakam na (re)akcijo…  pravzaprav pričakujem celi mali čudež, pa – nič! No, vsaj nič presenetljivega oz. nič od česar bi otroške … Continue reading

Kompotela (december 2010)

Že 14.dni me ni bilo v hribih, danes pa sem končno našla čas in ujela popoln dan za praznovanje v osrčju le-teh. Še pred deseto ni kazalo, da mi bo 11.december minil drugače kot doma na toplem, s skodelo motnega … Continue reading

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2010 | Leave a comment

Planina jezero – Dedno polje – 7j čez Štapce (oktober 2010)

Viševnik (oktober 2010)

Že pred dnevi sem par kartonov jajčnih beljakov stepla v sneg in od vsega tega truda se ga je do danes, kljub relativno visokim temperaturam v dolini, k sreči uspelo nekaj obdržati vsaj na višje ležečih legah. Sončno jutro sem odsedela … Continue reading

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2010 | Leave a comment

Krnska jezera – Mali Šmohor (oktober 2010)

Tokrat sva svoj geocache (zaklad) skrila visoko nad Krnsko jezero. Do njega vodi več poti, a našlo ga bo le ošiljeno oko iskalca:)…

Posted in Geocaching, Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2010 | Leave a comment

Jezerski Stog (junij 2010)

Današnja sobota je bila spet ena tistih, ko bi lahko doma pridno lovila sobni plankton in ga z vlažno krpo iliminirala z obličja pohištva, a so me, kot špičmoha iz luknje, na plano zvabili sončni žarki. Tako doma spet nič ni … Continue reading

Zadnjica – Prehodavci – Triglavska jezera (junij 2010)

Ta petek sva bila zares v riti. Pravzaprav nama je ratalo prit v rit in izbasat iz nje kar 2x v istem (popol)dnevu. Prvič sva se znašla v “riti”, ko sva parkirala v Zadnjici (dolini) in se od tam, kljub … Continue reading

Komna (februar 2010)

Silvestrovo – Pl. Jezero – Pl. v Lazu – Preval (sedlo med Debelim vrhom in Ogradi)

Letos smo novo leto zopet pričakali v gorah. Mateju je prijatelj Bric zaupal kočo na planini v Lazu in dvanajsterica se nas je  tam poslovila od starega leta. Čeprav še nekaj dni pred odhodom ni kazalo, da bomo čez praznike … Continue reading

Žleb (november 2009)

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2009 | Leave a comment

Slemenova špica (november 2009)

Slemenova špica mi že med tednom ni šla iz glave, zato sva z Markom danes skočila nanjo skrit nov zaklad…

Posted in Geocaching, Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2009 | Leave a comment

Komna – Bogatinsko sedlo – Bogatin – Krnska jezera (november 2009)

Za 1.novembra sva z Markom najdla čas za 2-dnevno hribovsko pohajkovanje. Iz Bohinja sva se povzpela na Komno, mimo koče pod Bogatinom nadaljevala naprej na Bogatinsko sedlo, na Bogatinu naredila vmesno točko, kjer sva mimogrede postavila še enega od svojih … Continue reading