Category Archives: Leto 2006

11.12.1982 (december _ _ _ _)

Na Krvavcu naju je med “A-testom” krpljev, ki so mi jih danes podarili za rojstni dan, ujel snežn metež. Krplji so se kljub lepi centimetraži novozapadlega “powdra” odlično izkazali. Komej čakam, da jih greva sprobat še na Kompotelo, Golico, Lepenatko,… … Continue reading

Posted in Leto 2006, O meni in blogu | Leave a comment

Povna peč – Ljubeljščica (november 2006)

Modrina neba in razbeljeno sonce nad nama sta naju kar sama zvabila v gore. Na horuk sva skovala smer odhoda, zbasala v prtljažnik vso potrebno hribovsko navlako in od brzine prilepljena na sedeža štirikolesne puščice poletela proti Ljubelju. Preko Povne … Continue reading

Posted in Leto 2006 | Leave a comment

Meteorski dež leonidov (november 2006)

Na NASA-ini spetni strani sva zadnjič ujela novico o meteorski nevihti, ki se nekajkrat letno uprizarja na nebu. O pojavu sva se zato dodatno poučila in izvedela, da so leonidi pravzaprav ostanki kometa Tempel iz leta 1932. Delci naj bi … Continue reading

Kofce gora – Kladivo – Toplar – Veliki vrh (november 2006)

Pisalo se je megleno jutro, a ko sem testno pomolil levi krak (levico) čez okensko polico, da bi zunaj izmeril temperaturo, se mi ni zdelo prav nič novembrsko. Sprejemljivo toplo ozračje in tisto nekaj žarkov, ki so pikali skozi gosto … Continue reading

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2006 | Leave a comment

Tolsti vrh – Kriška gora (november 2006)

Še ena nedelja in še en pohodniško ožigosan konec tedna. Kot že trikrat v tem letu, sta tudi v tem poskusu padla v kompletu Kriška in Tolsti vrh; po dveh solo naskokih, tokrat končno še v dodelani postavi – skupaj … Continue reading

Posted in Leto 2006 | Leave a comment

Krnska jezera – Preval Vratca – Mali Šmohor (november 2006)

Ker me je že dolgo grizla želja, da bi se vrnila v dolino Krnskih jezer, kjer sva veselo mlinčkala sneg pod nogami že letošnjega maja in tam ujela nekaj prav imenitnih prizorov bele zime, sva sklenila, da (minuli) vikend obiščeva … Continue reading

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2006 | Leave a comment

Češka koča (oktober 2006)

Vremenarjem je moglo ta vikend spet presnet’ močno zamakat v čevlje, vsaj sodeč po njihovi napovedi;). Midva sva k sreč’ ostala suha! Mahnila sva jo na Češko kočo na Spodnjih Ravneh, kjer se v soncu resda nisva tunkala, sva pa … Continue reading

Posted in Leto 2006 | Leave a comment

Planina pri Jezeru – Dedno polje – Triglavska jezera – Prehodavci – Zelnarica – Velika in Mala Tičarica (oktober 2006)

Tole potezo po Julijcih sva sestavljala že od davnega leta “dva pa tri”, a se “nikukr” ni našla prava prilika, da bi jo tudi realizirala. Tokrat pa sva le uspela žrtvovat’ prosto sprednjo in zadnjo polovico vikenda in se odpravit’ … Continue reading

Lepenatka (oktober 2006)

Lepenatka je 1425m visok hrib, ki je na severu poraščen z gozdom, južna pobočja pa preraščajo lepi travniki, ki so v zimskih mesecih magnet za lažje turne spuste. Četverica nas jo je doživela malo drugače…

Posted in Leto 2006 | Leave a comment

Švedska – Otok Gotland (september 2006)

Lani sva bila z Matejem na najinem prvem “pravem” potovanju. Na lov za novimi odkritji sva šla v Skandinavijo, točneje na Švedsko. Prvemu delu potovanja so dali pomen Nils (najin Švedski oče), njegov Wikingshill (predmestje Stockholma), Stockholm z Archipelagom ter … Continue reading

Posted in Leto 2006, Potovanja | Leave a comment

Veliki vrh (september 2006)

Velikih vrhov je na karti Slovenije zacahnanih preko 80, od tega jih je več kot 70 vzpetin. Med tistimi tremi, ki pa si zares zaslužijo takšno ime, pa je tudi 2088m visoki, najzahodnejši dvotisočak v grebenu Košute. Nanj se je … Continue reading

Viševnik (september 2006)

Pozimi idealen za “manj” zahtevne turne spuste, poleti pa priljubljena pohodniška točka številnih izletnikov. Z njegovega vrha lahko zremo proti Triglavu, dolini Krme in Pokljuki. To je kdo drug kot Viševnik.

Kompotela (avgust 2006)

Smo že septembra, ko ni več avgusta, a se tebi tut že kej sneg hrusta? Na ruzaku fršlus zapri in se na Kompotelo povzpni. Midva sicer snega gori hrustala nisva, sva pa ga videla tam doli in vseee okoli:P . … Continue reading

Olševa (julij 2006)

Ob konici najinega vandranja po Solčavskem sva s čelnimi svetilkami na glavi “pozijala” približno 150m v globino Potočke zijalke, ki leži v južni steni Olševe. V jami jamskega medveda na žalost nisva srečala, sva pa si ogledala njegov “penzion hotel”, … Continue reading

Posted in Leto 2006 | Leave a comment

Jezero Kreda (junij 2006)

V dolini Radovne sva našla še en očem dokaj dobro skrit biser Triglavskega narodnega parka. Malo jezerce, napolnjeno z modro-zeleno vodo, je poleti kot hladen tuš za, od sonca, razgreto telo, saj te ob skoku vanjo hočeš-nočeš “preruka” kot cucka:D. … Continue reading

Soteska Vintgar (junij 2006)

Med strmimi in prepadnimi stenami hribov Homa (834m) in Boršta (931m), kjer je Radovna vrezala 1600m dolgo sotesko Vintgar, sva si včeraj napasla oči ob njenih številnih brzicah in tolmunih ter se podala do slapa Šum, ki velja za enega … Continue reading

Golica (junij 2006)

Ni naključje, da naju je v teh sončnih dneh zopet zvabilo na Golico. Tokrat sva “punco” zasačila ravno, ko slači svoje, sicer že ozelenele, “obline”. Po dolgi in s snegom bogati zimi njena pobočja sedaj, čeprav z vsakim dnem bolj … Continue reading

Debela peč (maj 2006)

Danes sva vihtela pohodniške palice na poti proti Debeli peči. Počasi, po polžje (tri korake naprej, enega nazaj) sva premagovala pot proti temu najvzhodnejšemu dvotisočaku v Julijcih, saj nama od snega “žoftna” podlaga (zaradi toplih dni se je sneg, zlasti … Continue reading

Krnska jezera (maj 2006)

Krnska jezera – ledeniška jezera ujeta v dolino, ki jo v objemu držijo vrhovi Krn, Šmohor, Bogatin, Mahavšček in Velika Baba.

Bela Golica (april 2006)

Golica je s svojimi 1835m zasidrana v grebenu Karavank, ki ločuje slovensko stran od avstrijske. Moč narave tu vsako pomlad (maja, začetek junija) iz zemlje rodi življenje neštetih belih gorskih cvetlic, narcis, ki očarajo še tako površnega opazovalca. Izpod zadnjih … Continue reading