Category Archives: Leto 2007

Čista 10ka! (21.12.2007)

10kil živcev/dan + 10kil mozga – 10kil žolča + (10×10)^3 potenco energije = diploma odl(10) + Canon 400D + potovanje na Švedsko

Posted in Leto 2007, O meni in blogu | Leave a comment

Virnikov Grintavec (november 2007)

V trumi (pre)mnogih pohodnikov, ki so dopoldne naskokovali Virnikov Grintavec, smo bili v boju za osvojitev vrha tudi Klemen, Nejc, Matej in jaz. Našo skupino sta vlekla proti vrhu menjaje Klemen in Nejc, midva z Matejem sva se borila iz … Continue reading

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2007 | Leave a comment

Slemenova špica (november 2007)

Tu je par poz narave okoli Šitne glave, kamor smo se namenili včeraj, pa žal zgrešili zastavljeni cilj. Od slemena dalje smo se potem “orientirali” kar po soncu in na koncu pristali na Slemenovi špici. Teren je bil sicer poznan, a se … Continue reading

Blegoš (oktober 2007)

Danes smo bitko z vetrom bili na Blegošu. Veje dreves so gor’ že skoraj povsem oguljene, listja pa po poti na račun tega pač toliko več;). Še preden smo prišli do vrha, je vetru uspelo pobrit pobočje hriba do jasnine, … Continue reading

Posted in Leto 2007 | Leave a comment

Izvir Soče – Korita Soče – Slap Boka – Slap Kozjak – Mangartsko sedlo (oktober 2007)

V dolini Soče sva spet našla dovolj razlogov, da sva tam zabila celo nedeljo. Preko Vršiča sva se spustila v dolino Soče, si tam najprej ogledala izvir Soče in njena velika korita, potem oddrvela k slapu Boki in slapu Kozjaku … Continue reading

Planina Jezerca – Krvavec (september 2007)

Če se kdaj na obzorju pojav dolgčas, v cajtu pa nastane lih tolk velka lukna, da je dost velka za en hitr skok ven na zrak, pol greva kar na Jezerca. Ni jih ful, je pa en in ta dovolj … Continue reading

Krn (september 2007)

Najin tokratni cilj se dviga 2245 metrov nad morjem in je le 50 km (zračne linije) oddaljen od Jadrana. Čeprav sva bila na Krnskih jezerih v zadnjih dveh letih tokrat že četrtič, sva šla preverit še kako izgleda naše največje … Continue reading

Stol (september 2007)

Nedelja. S kolegom se peljeva proti Gorenjski. Vreme sončno, nebo praktično brez oblačka, še celo Stol brez svoje tipične sive flike.  Pa ravno razlagala sem mu, da sva bila z Matejem gor prejšni vikend, v megli gosti, da bi lahko z nožem rezal vanjo. Danes … Continue reading

Stol – Hochstuhl (avgust 2007)

Danes sva se po slabih 3 urah “garanja” zicnila na najvišji stolček Karavank, 2236m visoki Stol. Premražene kosti sva si po sestopu z vrha Stola odtajala v prijetno zakurjeni Prešernovi koči na Malem Stolu (2198m).

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2007 | Leave a comment

Triglavska jezera – Prehodavci – Hribarce – Kanjavec (avgust 2007)

Tale objava je še dolg za dolg nazaj, ker jo je Skleroza napisala pa žal pozabila objavt:). No, kje sva bila in kaj vse sva tam novega videla v nadaljevanju, za začetek pa en kratek insert kot namig za vse … Continue reading

Slemenova špica (julij 2007)

Danes nas je osem nog prineslo na vrh Slemenove špice. Vsak po dve nogi sva poganjala midva z Matejem, z ostalimi pa je po vseh štirih tekla psička Miši. Brez večjega napora je premagovala svoje prve višinske metre in tako … Continue reading

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2007 | Leave a comment

Trupejevo poldne – Techantingerkogel (junij 2007)

Dopoldne sva zopet pilila podplate na slovensko-avstrijski meji, tokrat sva odkrivala svet okrogTrupejevega poldneva. Na nebu je že spet vladalo sivo povprečje, nekaj oblakov, nekaj jasnine, a to ni zmotilo najinega razpoloženja. S turbanom muh na glavi sva premagala tudi … Continue reading

Zajčeva kopišča (maj 2007)

Na lov za zajce sva šla včeraj na Zajčeva kopišča. Zajca na muho nisva dobila nobenega, za odstrel so se ponujale kar muhe same. Teh se je zares kar trlo. Sicer pa ne vem, če ni ravno tako mila zima, … Continue reading

Črna prst (maj 2007)

V soboto sva z Matejem rila po Črni prsti in se po dve in pol urni tlaki zasluženo kopala v soncu na njenih 1844m. Suma tokratnega izleta je bil na moji nogi pekoč žul in lepih vtisov ful.

Posted in Gorništvo in Turno smučanje, Leto 2007 | Leave a comment

Jezero Kreda – Radovna (maj 2007)

Včasih človeka ruka od mraza in si želi, da bi bil dost polena, da bi se lahko vrgu v peč, samo da bi se lahko ogrel. Je pa tu včasih tud’ tista druga skrajnost, ko ti je tako vroče, da … Continue reading

Blegoš (maj 2007)

Čeprav je vremenska prognoza za soboto in nedeljo obljubljala prej oblakov polno nebo, kot nebo brez njih, sva že v začetku tedna sklenila, da se za vikend podava na enega od vrhov Škofjeloškega hribovja. V igri so bili predvsem Porezen, … Continue reading

Bohinjska Češnjica (maj 2007)

Včeraj sva šla mal za nosam… zabasalo se je v Bohinju. Deževalo ni, čeprav manjkalo tudi ni prav veliko. Kljub sivemu nebu, pa je bilo po travnikih bolj barvito.

Posted in Leto 2007 | Leave a comment

Golica in narcise (april 2007)

Že 14.4. sva obiskala Golico, z namenom, da bi jo v tretjem poskusu končno ujela pobeljeno z narcisami. Žal se nama je Travnata gospa tudi takrat predstavila takšna, kakršna je pretežni del leta – zelena. No, danes (27.4.) sva šla … Continue reading

Arboretum volčji potok (april 2007)

Popoldne smo bili v Volčjemu Potoku, kjer sva z Matejem uspela ujet v objektiv kar nekaj, času primerno cvetočih, tulp in magnolij.

Posted in Leto 2007 | Leave a comment

Velika planina (april 2007)

Veliko planino radi obiskujejo smučarji, za naju pa je bila tokrat zanimiva kot izletniški cilj. Najbolj navdušena sva bila nad vijoličasto obarvanimi pašniki žafrana, ki so letos še posebno preplavili to kraško planoto. Edinstvene so tudi pastirske koče, grajene v … Continue reading

Grmada (marec 2007)

Zadnje čase sva se držala Karavank in Kamniško-Savinjskih Alp kot p’janc plota, zato lahko trdiva, da je bil najin včerajšnji izlet na Polhograjsko hribovje pravi pohodniški lapsus. Podplate sva žgala na prav pomladansko ogreti Grmadi. Osvežilni “rukerji” so bili le … Continue reading

Lepenatka (marec 2007)

Po daljši zaležanosti in odsotnosti iz “hribo-gorskega” terena, sva se ta vikend končno uspela iztrgat iz krempljev tete “leno rite” in ponovno zbrat’ nekaj volje (in časa) za en zimski hribovski podvig. Tokrat prvič, in sebi obljubljeno ne zadnjič, sva … Continue reading

Gradnja snežnih gradov za kralja Matjaža 2007 – Podpeca (februar 2007)

V soboto 3.2.2007 sva odpotovala v kralj Matjaževo pravljično Podpeco in se, čeprav izven uradnega tekmovanja, tudi sama preizkusila v gradnji svoje snežne skulpture. Letošnjega, že 15. tradicionalnega tekmovanja ekip v gradnji snežnih gradov za kralja Matjaža, se je udeležilo … Continue reading

Posted in Leto 2007 | Leave a comment

Potoška gora – Sv. Jakob (januar 2007)

Mnogokrat se ozirava proti njima, a se le redko tudi povzpneva nanju. Danes je bila želja po ponovnem snidenju le dovolj podkrepljena z voljo, da sva se vendarle odpravila v ta del Kamniško – Savinjskih Alp.