Velika planina (april 2007)

Veliko planino radi obiskujejo smučarji, za naju pa je bila tokrat zanimiva kot izletniški cilj. Najbolj navdušena sva bila nad vijoličasto obarvanimi pašniki žafrana, ki so letos še posebno preplavili to kraško planoto. Edinstvene so tudi pastirske koče, grajene v celoti iz lesa in krite s skodlami, ki tvorijo značilno kulturno krajino.

Dostop: Iz Kranja krenemo proti Kamniku. Pripeljemo se po cesti Kamnik-Celje, kjer potem na semaforiziranem križišču zavijemo levo proti Kamniški Bistrici in Gornjemu Gradu. Od tam naprej sledimo tablam za Gornji Grad. Peljemo se mimo vasi Podstudenec, Žaga, Krivčevo, Kališe. Kakih 400 m pred naseljem Podlom pa cesta zavije ostro v levo, smerokazi ob robu cestišča pa nas usmerijo proti Veliki planini in prelazu Kranjski Rak. Ko prispemo na vrh prelaza sledimo smerokazoma za Veliko planino. Makadamska pot nas pripelje do križišča, kjer potem zavijemo desno proti Marjaninim njivam. Tam pustimo avto in sledimo potki, ki vodi s ceste levo v breg proti prvim pastirskim stanovom.

Andreja

This entry was posted in Leto 2007. Bookmark the permalink.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja